17 september 2012



Jag och mitt hjärta igårkväll! 

Igår kom somsagt Rasmus hit. Han hjälpte mig med läxorna lite, sen kollade vi på The Vow och myste. Jättejobbigt att gå upp imorse.. Speciellt när han ligger kvar och man bara vill krypa ner bredvid igen. Men det gick tillslut och känner mig faktiskt rätt utvilad efter denna lugna helg! 

Idag är det dock insparksfest som gäller! Så lika bra att jag är pigg. Egentligen har vi nollning just nu men jag hoppade den.. Har redan gjort det där känner jag. Men dom har nog kul! Istället ska jag hoppa in i duschen, fixa kläderna och sånt där innan jag åker till Julia där vi ska fixa oss. Temat på insparken ikväll är yrken, vad vi ska vara får ni se imorgon. Men det blir nog bra! Är faktiskt jättetaggad, ska bli superkul. Vet inte hur uppdateringen blir.. Kommer nog hem väldigt sent inatt, eller så sover jag hos Rasmus. Vi hörs mera imorgon med bilder och sånt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så söta :)
kan du inte visa ditt ruuuuuuum? :)

2012-09-17 @ 19:16:10
Postat av: Anonym

Ååh jag orkar inte vad söta ni är tillsammans!

2012-09-17 @ 19:25:49
Postat av: vendela

Jag kanske är jätteefter men gud vad snygg header!

2012-09-18 @ 08:57:49
URL: http://adinavendela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0