10 september 2012



Jag idag! Kofta - Cubus, Scarf - Creole, Blåa jeans - JC!

Hejhej! Måndag och ny vecka, känns rätt bra antar jag även om jag har hur mycket som helst i skolan denna vecka & helgen gick lite för fort! Men veckorna går också fort så snart är det helg igen. Hur som helst, har varit i skolan idag till halv 4 så kom hem för en stund sen. Tänkte gå ut med vovven nu och sedan börja plugga en massa så jag slipper få panik kvällen innan provet på onsdag. Har inte så mycket att tillägga utan vi hörs mera senare. Puss! 


Kommentarer
Postat av: matilda

Kom ihåg att göra den post i var du berättar vilka produkter du anvender varje dag! :) (smink, shampoo, ansiktcreme osv)

2012-09-10 @ 18:47:30
Postat av: alicia

Är du 95a? För vist gick du i kärrtorp ett kort tag förra året? varför slutade du och har du gått om nu? kram :)

2012-09-10 @ 19:10:13
Postat av: josefin

vart har du köpt tröjan? skitsnygg! :)

2012-09-12 @ 19:45:12
URL: http://josefintherese.blogg.se
Postat av: julia

fyfan va snygg kofta!! :)

2012-09-15 @ 17:05:13
URL: http://berglunndjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0