1 september 2012



Godmorgon! Kom hem från Rasmus för ett tag sen.. Han skulle till sin pappa så åkte hem rätt tidigt. Igår kom iallafall släkten hit för middag och tårta och sedan vid 10 drog jag hem till Rasmus. Vi kollade på film och sådär bara. Regnet fortsätter att ösa ner.. Så jäkla segt, man orkar ju knappt göra något! Så får se vad jag hittar på idag. Ett måste är iallafall att städa mitt rum ordentligt. Jaja, ska käka lite frukost nu iallafall. Hörs sen! 

Och ni som har massa åsikter om mig och Rasmus.. Snälla, lägg er inte i. Och håll inte på att tycka och kommentera massa saker som ni inte har någon aning om. Var glada för min skull istället, eller håll er bara utanför helt enkelt. Tack! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk kommer alltid ha åsikter för att du är en snygg och smart tjej som bloggar grymt bra! men bra att du står över omogna kommentarer. Lägg ingen energi ens på det utan fortsätt njut av livet, dina vänner och familj. <3

2012-09-01 @ 12:58:41
Postat av: Lovisa

Hej, undrar om du och rasmus aldrig är hos dig? Isånnafall varför? :)

2012-09-02 @ 15:14:29
Postat av: Anonym

du är en sån grymt snygg tjej, sjukt att du inte är modell! <3

2012-09-03 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0