torsdag 18 oktober


Nyss! 

Sitter på lektion just nu och får kämpa för att inte somna, bara 2 timmar kvar! Sorry för dålig uppdateringen igår förresten.. Var hos Rasmus och myste hela dagen, vi kollade tv, myste, lagade pizza med hans mamma och sen åkte vi hem till mig och myste ännu mer. Han sov hos mig och imorse började jag halv 12, sååå skönt! Sitter somsagt på lektion nu, slutar vid 4 och då ska jag och Julia in till Buttericks tror jag, måste hitta något till imorgon. Börjar få panik haha! Jaja, uppdaterar mera ikväll. Puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh har du klippt dig? Eller det kanske bara är bilden.. Men du skulle passa jättebra i axellångt hår!

2012-10-18 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0