torsdag 11/10

Jag idag! 

Hej! Har haft en rätt skön dag faktiskt, bra morgon med älsklingen, sovmorgon och få lektioner. Kom hem för ett tag sen och nu är det plugg som gäller. Har en uppsats som ska in imorgon, så den måste bli klar och sen får vi se vad jag hittar på. Ska bli riktigt skönt med fredag imorgon iallafall, veckorna bara springer iväg! Jaja, hoppas allt är bra med er.. Vi hörs lite senare. 

Ps: Tack för alla fina kommentarer i inlägget under! Känns så tråkigt att att bli sur och framstå som någon bitch eftersom jag egentligen är helt tvärtom, men man måste få säga ifrån ibland! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tove! Måste bara såga att du är hur snygg som helst. Men undrar bara vart någonstans du köpte din dbrand jacka förra året? Jätte tacksam för svar :*

2012-10-11 @ 17:44:12
Postat av: anonym

använder du foundation eller bara puder? du är hur fin som helst!!

2012-10-11 @ 18:49:01
Postat av: Mathilda

Först måste jag säga att du är så otroligt snygg hela tiden! Du har alltid på dig hur snygga kläder som helst! Vart kommer den där tröjan ifrån?? Har letat efter en sådan överallt men jag hittar ingen..

Svar: Tack tack tack!! Den kommer från H&M!
Tove Waldemar

2012-10-11 @ 19:18:34
Postat av: Anonym

Sjukt snygg!

2012-10-12 @ 07:17:38
Postat av: Elin

Kan inte du börja skriva vart dina kläder kommer från? Du är så himla fin!

2012-10-12 @ 11:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0