todays

Jag idag! Tröja - Cubus, Pälsväst - Salt, Jacka - Jofama by Kenza! 

Snart är denna måndag över och vi kommer en dag närmare helgen. Skönt! Har dock lite plugg att bli av med innan jag kan slappna av helt för dagen.. Var precis ute med vovven en sväng och tänkte nu gå upp på vinden och leta rätt på lite maskeradgrejer, måste kolla om något passar till fredag. Ska nämligen på en till halloweenfest då, ska bli riktigt roligt! Så har ni något tips på vad jag kan vara är det bara att säga till, skulle behöva all hjälp jag kan få! Puss! 


Kommentarer
Postat av: julia

FBI!
dräkten finns här!
www.partyqueen.se
eller massor av förslag till dig!

2012-10-22 @ 18:24:56
URL: http://julianylen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0