page


Ser ut som att jag klippt håret kort, men det stämmer inte. Dock vart jag riktigt sugen när jag testade. Är så trött på mitt hår och någonting måste göras snarast.. Men skulle nog aldrig våga klippa av de sådär! 

Plugget går åt helvete rent ut sagt. Tyskan går helt okej men jag har inte ens vågat kollat på naturkunskapen.. Får hoppas på ett mirakel! Sitter mest och saknar mig älskling och funderar på vad jag ska vara på fredag! Har lite idéer men längre än så har jag inte kommit.. Kanske indian, militär, baseballspelare, pirat eller tjuv typ.. Jaja! Det löser sig! 


Kommentarer
Postat av: Lovisa Falk

Hej, din blogg är jättebra, jag hittade den i somras men alla mina favoriter försvann så jag blev jätteglad när jag hittade hit nu igen. Hur som helst, jag undrar om du skulle kunna tänka dig att sälja din D.brand jacka till mig? Isf så kan du väl höra av dig till min mejl eller svara här så kikar jag in. Kram!

2012-10-24 @ 20:46:30
Postat av: Melinda

Du skulle passa sjukt bra i kort hår! :o

2012-10-24 @ 21:04:20
URL: http://melindaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag kan inte se din sminkvideo . . kan du inte göra en på youtube eller säga hur jag kan se den nu , vill verkligen se den :(

2012-10-25 @ 16:32:12
Postat av: Anonym

Snyggt!

2012-10-25 @ 20:16:58
Postat av: Anonym

Gör det :) sjukt fräscht! Du är förövrigt typ den vackraste tjej jag nånsin sett! Klår kenza m.fl med hästlängder! Ha ett fint lov! Kram på dig!

2012-10-25 @ 21:28:16
Postat av: Denise

Hur fint som helst! Du borde VERKLIGEN klippa så, jättevacker! :D

2012-10-25 @ 22:00:52
URL: http://deniseguelli.devote.se
Postat av: Louise

Vilken mascara använder du? Såg inte riktigt vad den hette på sminkvideon! Svara gärna på min fråga genom att skicka ett mail till mig! Annars kanske jag missar det :-( Fina ögonfransar blev verkligen jätteformat av den där mascaran!! Puss Louise

2012-10-25 @ 23:56:31
Postat av: Anonym

VART HAR DU KÖPT TRÖJAN? as snygg!! svara :D

2012-10-26 @ 22:42:08
Postat av: Jennifer

Vart är din highlighter ifrån som du använde i sminkvideon? :)

2012-10-28 @ 17:40:45
URL: http://jcapdevila.blogg.se
Postat av: Elli

Hej Tove! Färgade du ditt hår hos frisören eller själv? Slingade du eller färgade du? Vad heter märket och färgen? Skulle behöva lite tips eftersom färgade mitt hår igår och det blev gult!! Tack på förhand!! :)

2012-11-04 @ 23:55:52
Postat av: Elli

Skulle vara jätteschysst om du svarade snarast eftersom jag har ingen aning hur jag ska göra, och ditt hår är supersnyggt, verkligen! Så färgade du, tonade, slingade, vilket märke, vilket nummer osv! Tack på förhand :)

2012-11-05 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0