nu räcker det

Har märkt att jag och Rasmus är ett otroligt intressant samtalsämne för er. Ni vill gärna lägga er i och berätta för mig hur jag ska göra, vilket jag inte tycker är okej. Så vi måste få det här klart för oss.. Ni säger att jag bara är med Rasmus, inte har tid för mina vänner osv. Jag och Rasmus träffas oftast på kvällarna på vardagarna och någon kväll/dag på helgen. Vad gjorde jag innan på vardagskvällar? Ingenting! Satt hemma vid datan, träffade absolut inte mina vänner då. Så inte direkt att jag dissar dom och träffar min pojkvän istället. Att vi träffas någon dag och kväll på helgerna är väl absolut inget fel. Mina vänner träffar jag oftast någon dag eller kväll på helgen också, vill dela upp det för att hinna träffa båda. På dagarna efter skolan har jag oftast tid att träffa mina vänner, när jag inte har massa plugg så att säga.. Och samma för dom, alla har sitt liv, sina läxor, deras pojkvän att träffa och inte alltid man orkar efter en lång skoldag. Ingen nyhet! Helt otroligt att jag ens sitter och skriver det här när det redan är så självklart. Ni som läser min blogg och tydligen vet allt om mitt liv, borde ju alltså veta att jag både träffar vänner och min pojkvän i veckan, men ni gillar att ställa in er och störa er på mitt förhållande, det är kul att klaga har jag märkt. Så tråkigt att folk inte kan vara glada för ens skull när man träffat en kille som man är helt nerkärad i. Det är mitt förhållande, mina vänner, mitt liv! Skärp er nu och visa att ni har bättre saker för er än att lägga er i mitt liv. 

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra skrivet Tove, helt rätt och sant! Och förresten så tycker jag Rasmus är sjukt lik Marcelo Pena (du vet han från big brother) på vissa bilder, galet!

Hoppas du har det bra, och är lycklig med Rasmus (vilket du absolut verkar) fortsätt kämpa på, du är bääst!! Ha det bäst nu! Kram!

2012-10-10 @ 18:06:09
URL: http://ssannatherese.blogg.se
Postat av: oline

Håller med dig! är själv med min pojkvän hela tiden, vilken även alla andra bloggare (oftast) är! grejen är bara att vissa väljer att skriva ut det, och vissa väljer inte det =)

2012-10-10 @ 18:17:46
URL: http://flickornasmode.devote.se
Postat av: Anonym

helt rätt, bry dig inte om negativa människor som har så tråkigt liv att dom sitter och kommenterar massa skit på bloggar :)

2012-10-10 @ 18:53:33
Postat av: Anonym

Haha folk som skriver så har uppenbarligen aldrig varit i ett förhållande. Klart man vill vara så mycket som möjligt med sin kille.

2012-10-10 @ 19:15:01
Postat av: Amanda

Tove helt rätt! att ha sin pojkvän med i vardagen är bäst!
Kram

2012-10-10 @ 19:22:28
Postat av: Hannah

Ni är så fina tillsammans, skit i alla. puss

2012-10-10 @ 19:31:42
Postat av: Linn

Patetiska människor som har för mycket fritid! Är jätte glad för din skull fina Tove! Puss

2012-10-10 @ 19:44:44
Postat av: Molly

Bry dig inte om dom. Du och Rasmus är så himla fina, avis på er!! :) Kram Tove

2012-10-10 @ 19:52:51
URL: http://mollsanbasket.blogg.se
Postat av: Johanna

YOU GO GIRL! Håller så med dig!

2012-10-10 @ 20:10:45
URL: http://johannawestmaan.blogg.se
Postat av: Felicia

ni är supergulliga!! men vissa människor tycker tydligen det är roligare att klaga på andra än att leva sitt eget liv, bry dig inte om dom!

2012-10-10 @ 20:22:21
URL: http://faesvensson.blogg.se/
Postat av: Ronja

Åh blir så arg på sånna människor! Klart du ska få vara med Rasmus hur mycket du vill! Jag vet precis hur de är att vara kär så förstår hur du menar:) finns inget som är så underbart att bara få mysa med sin pojkvän! Så skit i vad alla andra tycker:) det är väll en självklarhet att du ska få va med Rasmus hur mycket du vill utan att folk ska klaga! Plus att ni är jätte gulligs tillsammans:) kram

2012-10-10 @ 21:15:53
URL: http://ronjahult.devote.se
Postat av: Märta

Att folk orkar.. Är man kär så vill man vara med den personen hela tiden. Och speciellt i början av ett förhållande ska man vara mycket med varandra. Ni är jätte fina!

2012-10-10 @ 21:33:32
Postat av: Melinda

Bry dig inte, folk kommer alltid klaga på någonting oavsett vad :)

2012-10-10 @ 21:39:39
URL: http://melindaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Har aldrig stört mig på dig och rasmus och helt ärligt fattar jaginte varför folk gör det.. Störa sig på att någon är lycklig , inget tvång att läsa din blogg så varför läsa om man stör sig på den?
Keep it up!

2012-10-11 @ 10:27:14
URL: http://evvelinaeriksson.blogg.se
Postat av: Sophie

Håller med alla andra talare! Mycket är avundsjuka bara. Hoppas du orkar fortsätta blogga, för det kommer alltid finnas några få haters, särskilt ju fler läsare du får.
Sedan läste jag Andreas blogg, och jag förstår att ni inte hinner ses så ofta, hon är ju med sin pojkvän mycket också och pluggar hårt. När liksom ska man hinna allt? Alla vi har ju sKola, , träna, läxor, egna intressen, familj.
Bara du är lycklig, thats all it counts <3

2012-10-11 @ 13:50:31
Postat av: Helene

Du er dyktig Tove, stå på!

2012-10-11 @ 13:54:00
Postat av: Din älskling

Dom är bara avundsjuka på mig Tove och går på dig, förstår att det är svårt för alla att inse att det är jag som får ta upp en del av din tid och inte dom. Jag älskar dig min fina! / Din blogghatersmaker :)

2012-10-11 @ 14:59:43
Postat av: Wilma

Dom som skriver onödiga kommentarer och som bara vill trycka ner dig är avundsjuka. Bry dig inte om dom. Du och Rasmus är sjukt fina tillsammans! Skulle vara underbart att ha ett sådant förhållande!
Btw, Älskar din blogg<3

2012-10-14 @ 00:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0