new years eve


Haha åh, jag vet att jag är väldigt tidigt ute.. Men kan inte låta bli att längta till nyår. Så härlig stämning, alla är finklädda, middag, fest, fyverkeri osv! Kollade runt lite på Nelly och fastnade för dessa klänningar.. Skulle ju passa perfekt på nyårsafton. Dom översta är ju to die for men lite dyra, dom under kommer från Elise Ryan och kostar runt 400. Är så sugen på den svarta! Hoppas på att denna höst kommer gå fort så det blir jul och nyår snart. Vill ha en grym kväll med mina vänner och få en kyss på 12-slaget av min älskling! 


Kommentarer
Postat av: rebecca.

Kan inte du lägga upp bilder på snygga höst/vinter jackor, och även berätta hur din jacka till hösten kommer se ut. kram, älskar din blogg!

2012-10-09 @ 21:14:01
URL: http://rrebeccah.devote.se
Postat av: Anonym

skulle du ha en bloppis? jag vet redan vad jag skulle vilja köpa utav dig!

2012-10-09 @ 22:56:12
Postat av: Anonym

var kommer de översta ifrån? :)

2012-10-10 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0