lördag 13 oktober


Jag och Rasmus för några dagar sen! 

Sitter för tillfället och myser i mjukisbyxor och pojkvännens tröja.. Känns fortfarande lika ovant att skriva pojkvän, trots att det gått 3 veckor. Trodde aldrig jag skulle bli kär, men vad fel man kan ha. Helt galen i dig! Kvällen igår var supermysig! Vi åt mat på resturang och kollade på en film som hette Savages, kan berätta lite mer om den snart. Sen åkte vi hem till Rasmus och sov där. Perfekt kväll! 

Idag åkte jag från honom till stan där jag mötte Andrea vid 1-tiden. Vi kollade i affärer, fikade lite och pratade, jättemysigt! Synd att vi ses så sällan nu för tiden.. Fick med mig lite fina saker som jag har vart på jakt efter så jag är nöjd. Ska fota det nu så vi hörs snart med bilder på shoppingen! Puss! 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad använder du för highligter?=)

2012-10-13 @ 18:26:30
URL: http://jcapdevila.blogg.se
Postat av: Melinda

Ååh vad fina ni är tillsammans, jag dööör!

2012-10-14 @ 16:09:23
URL: http://mandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0