lillördag

3 bilder från Rhodos. Jävlar vad brun man var och helvete vilken bra kväll det där var! 
 
Oj vad jag var varit duktig idag! Försov mig ordentligt imorse och vaknade 10 minuter innan bussen gick så fick kasta på mig kläder och springa till bussen men hann iallafall. Sen hade jag min presentation på svenskan där jag pratade om Blondinbellas bok Egoboost, gick förvånansvärt bra och jag känner mig riktigt nöjd! Slutade runt 3 och kom hem för ett tag sen nu. Onsdagar är absolut jobbigaste dagen, även om vi inte slutar så sent.. Jaja, nu är det snart helg och ikväll är det lillördag! Rasmus kommer hit lite senare så ska städa rummet lite och ta en dusch. Hörs! 

Kommentarer
Postat av: omg

Rasmus, rasmus, rasmus, rasmus och rasmus...

2012-10-03 @ 15:54:39
Postat av: Anonym

men herregud, låt henne vara. har du aldrig varit kär eller??

2012-10-03 @ 17:14:09
Postat av: Anonym

Det är kul när du skriver om Rasumus så lyssna inte på den dåliga kritiken, MEEEEN. Haha, måste bara säga att det börjar bli tjatigt med alla bilder från Rhodos där du skriver "jäklar vad brun jag var". Vi har fattat det nu haha :)

2012-10-03 @ 17:18:17
Postat av: Anonym

Finns det något inlägg som inte innehåller Rasmus?

2012-10-03 @ 17:30:56
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut du ska skriva om honom, tycker det är jätte kul att de går så bra för er.
Dock vill ja bara av egna erfarenheter påminna dig om att inte glömma av vännerna. Och att det ibland kan vara otroligt bra att sakna varandra. Jag var i ett långt förhållande där vi umgicks konstant. Näst intill varje dag exakt som ni. Och det var ju jätte bra för vi va sp kära. Men när man kommit förbi nyförälskelse . Så börjar man ta varandra för givet.. Man hinner aldrig sakna varandra. Och det viktigaste man glömmer bort sina vänner.
Bara ett tips försök ses lite mindre för egen skull. Men vet att det är svårt när man är nykär och saknar varandra samma sekund som man skiljdes åt.. Men det kan vara något bra i längden:)

2012-10-03 @ 22:09:13
Postat av: Emma

Hejsan Tove! Du är en superfin tjej, verkligen. Jag har en fråga som du inte alls behöver svara på om det känns konstigt, men jag bara undrar.. Känns det inte konstigt för dig när din pojkvän umgås med sitt ex, känner du inte att det blir obekvämt på något sätt? Ta hand om dig! :)

2012-10-03 @ 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0