FRÅGOR / SVAR

Var ifrån är din stora sminkborste ifrån? och är Isadora pudret glittrigt eller matt? :)
Sminkborsten är från H&M. Skulle nog säga att det är matt :) 

Vad använder du dig av för program när du "redigerar" dina videobloggar? när du snabbspolar och så. Tacksam för svar! :)
Windows movie maker, gratis och enkelt! :) 

Tove, vad ska du ha för vinterjacka i år? kram!
Jag ska ha samma som förra året, min svarta D.brand, dock ska jag nog köpa en päls till den! 

Vart är din highlighter ifrån som du använde i sminkvideon? :)
Den heter Mary-Lou Manizer och kommer från The Balm, köpte min på Nelly.com :) 

Vet du var man kan köpa röda muggar i stockholm? :)
Ingen aning tyvärr! 

Hur har du fått dina ögonbryn så tjocka? :)
Tvingat mig själv att låta bli pincetten! :) 

Vad heter den andra låten som är i sminkvideon? :)
Sail - Awolnation! :) 

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!
vilken storlek har du på din d.brand? funderar på att köpa en, men är osäker på storlek :)

2012-10-29 @ 21:56:01
Postat av: Anonym

man kan inte se videon din du gjorde!
kan du försöka lägga upp den med youtube eler ngt!
vill så gääääärna se den :(:(

2012-10-29 @ 22:12:05
Postat av: alicia

Red cups finns att köpa i Americana vintage affären på Gamla Brogatan 23 i Stockholm!

2012-10-29 @ 22:21:36
URL: http://urbanphotographs.blogg.se
Postat av: Anna

Jag måste fråga dig och jag hoppas att du inte tar dehär på fel sätt för jag vill ingeting ont! Har bara några frågor.
Läste på Rasmus ex blogg att han var otrogen mot henne med dig, när ni var i Rhodos , visste du om att han hade en annan flickvän, & isånafall, hur tänkte du då? Elr var det mer "shit happends, inte mitt problem, fuck it "
Är du inte rädd att han ska göra samma sak emot dig? Alltså vara otrogen, för jag har jätte svårt med att vara med ngn som har varit otrogna tidigare, men det kanske bara är jag. :/
Skulle vara kul om du svarade på detta & tror det är många som undrar också. Bli inte sur! Jag älskar din blogg!

2012-10-29 @ 23:18:53
Postat av: amanda

hur fixar du så att du får vilken musik du vill till filmerna när du gör dem i movie maker? :)

2012-10-30 @ 11:05:54
Postat av: anony

Hej! Kan du inte blogga mera än vad du redan gör? Din blogg är jättebra och du är grymt söt!

2012-10-30 @ 13:30:20
Postat av: anony

Hej! Kan du inte blogga mera än vad du redan gör? Din blogg är jättebra och du är grymt söt!

2012-10-30 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0