FRÅGOR / SVAR

Använder du foundation eller bara puder? Du är hur fin som helst!
Lite olika faktiskt! När jag orkar och vill att sminket ska hålla extra länge använder jag foundation! Åh tack!

Du bara måste svara på detta! Hur sjutton gör du sådär med ditt hår? :( sådär att luggen e lite halvt utåt på båda sidorna! Har försökt men inget funkar!
Det är verkligen inget märkvärdigt eller svårt. Självtorkar bara mitt hår och har luggen ofta bakom öronen, då böjs håret lite. Sen plattar jag hela håret förutom just luggen! :) 

Hej Tove! Måste bara såga att du är hur snygg som helst. Men undrar bara vart någonstans du köpte din dbrand jacka förra året? Jätte tacksam för svar :)
Hej! Tack ska du ha! Köpte den på en d.brand affär någonstans i stan, minns inte vart tyvärr men sök på google! :) 

Kan inte du lägga ut din spotify-lista? Din musiksmak är grym! :)
Absolut, ni hittar den här! 

Skulle du ha en bloppis? Jag vet redan vad jag skulle vilja köpa utav dig!
Har inte haft tid eller ork, men när jag hittar det ska jag försöka fixa en! 

Skulle inte du kunna skriva vilka affärer man inte får missa om man ska till Stockholm? :)
Hm.. Vet inte riktigt vilka affärer som inte finns i andra ställen än Stockholm, men kanske top shop, zara, urban outfitters, salt osv! :) 

Vilken affär i Farsta är det man köper VS saker och för hur mkt? Tacksam för svar! Du är skit snygg btw :)
En affär som heter Parelle säljer VS, ligger mittemot Gina tror jag! Där får man en för 150 och två för 250kr. Tack så mycket! :) 

Hur lärde du och Andrea känna varandra? Din blogg äger :D Och btw jag brukar se dig ibland på 188 bussen!
Genom facebook faktiskt! Vi läste varandras bloggar, addade varandra på facebook, började prata lite och sen sågs vi! :) Haha vad roligt, tack förresten! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte abercrombi som väl bara finns i Stockholm? Bra tips annars!

2012-10-11 @ 23:00:44
Postat av: Stella

Hej, tänkte bara höra vad du tycker om längden på ens kille. Är din kille mycket längre än dig? Jag är rätt lång så är super kinkig med vem jag vill stå bredvid osv och vet ju att du inte heller är så jätte kort så undrar bara vad du tycker om den saken! Kram

2012-10-12 @ 05:47:27
Postat av: Anonym

Tove vill du göra ett länkbyte? :)

2012-10-12 @ 08:52:50
Postat av: Anonym

vad heter andreas blogg?

2012-10-12 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0