bekännelser

Är ofta en pessimist när det kommer till kärlek. 
Börjar bli riktigt skoltrött, min hjärna och kropp orkar inte länge till.
Jag använder min ihopne nästan hela tiden så den dör jätteofta, nästan varje dag. 
Jag älskar att åka bil men vågar inte börja köra själv. 
Är en dagdrömmare. 
Hatar när folk säger åt mig vad jag ska göra, det leder oftast till att jag hellre vill göra tvärtemot. 
Mina favoritserier är One tree hill, New girl och Ugly Betty. 
Har ganska lätt för att läsa av folk. 
Gillar inte bullar, kakor och sånt så mycket, så torrt och tråkigt att äta.
 

Kommentarer
Postat av: bea

kan inte du lägga ut din spotify-lista? din musiksmak är grym! :)

2012-10-09 @ 23:41:27
Postat av: Melinda

Åh ugly betty är sååå bra! :)

2012-10-10 @ 10:02:11
URL: http://melindaa.blogg.se
Postat av: Isabelle Thörn

Hej bruden, älskar din blogg titta gärna in min! Men jag har även en fråga. Varför tar du aldrig tid för att träffa Andrea längre när du alltid har tid för din pojkvän?

2012-10-10 @ 16:55:05
URL: http://bellanthonr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0