1a oktober

Jag idag! Blus - Zara, Kofta & Väska - Gina Tricot, Jeans - Zara, Stövlar - Hunter. 
 
Måndag och ny vecka nu då! Var jobbigt att stiga upp imorse.. Blev inte så många timmars sömn inatt. Rasmus kom hit vid 11-tiden igår och sov här. Så mysigt! Sen tog jag fel på tiden imorse också och trodde jag började halv 12 när jag egentligen började 10.20, så fick kasta på mig kläder och springa till bussen, men hann iallafall!

Dagen i skolan gick rätt segt men nu är den äntligen över och vi är en dag närmare helg! Har lite plugg att ta itu med idag.. Har en stor svenska presentation på onsdag men lika bra att jag gör den nu så jag slipper sitta hela kvällen imorgon med ångest. Bara längtar till en vecka, eller iallafall en dag utan en massa plugg..! Hoppas allt är bra med er iallafall. Puss!

Min kompis Hannah har en bloppis som jag tycker ni ska spana in, massa fina saker! Ni hittar den HÄR!  
 

Kommentarer
Postat av: Fardus

Så himla snyggt! Följt din blogg ett bra tag nu, så braa!!

2012-10-01 @ 18:51:32
URL: http://ffardus.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill köpa hennes moncler jacka, men är rädd att den inte är äkta :/

Svar: Prata med henne istället för mig! :)
Tove Waldemar

2012-10-01 @ 20:10:55
Postat av: Hanna!

Kan inte du och din pojkvän kunna göra en videoblogg tillsammans typ? Det skulle vara väldigt roligt, haha! Kram!:)

2012-10-01 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0