16 oktober 2012


Jag i skolan idag! 

Hejhej! Läget? Med mig är det bara bra förutom att jag har superont i huvudet.. Gick iallafall en kort dag i skolan och direkt efter vid 12-1 tiden åkte jag hem till Rasmus med lite godis och sånt till lilla sjuklingen. Vi kollade tv, sov, myste osv. Jätteskönt! Kom hem för någon timma sen och nu har jag bara ätit lite middag. Har världens ångest över skolan också, vet att jag egentligen är duktig men lärarna är bra på att ge ut negativ feedback så min motivation är helt borta.. Har så mycket, men ingen ork. Jaja.. Snart kommer svaren på frågestunden, tyvärr inte i ett videoinlägg, både jag och Rasmus tycker att det känns lite konstigt haha, men kolla in här strax! 
 

Kommentarer
Postat av: Nellie

Kan du inte börja visa upp mer outfits? Gillar din blogg jätte mycket :)Kram!

2012-10-16 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0