torsdag 8 november

Vår fruktsallad igår, så gott! 

Hejhej! Torsdagen avklarad och snart helg igen! Riktigt skönt. Idag kom jag till skolan vid 9 för utvecklingssamtal, skulle egentligen börjat halv 12 så fick sitta i skolan ett tag.. segt. Skoldagen slutade vid 3 och då tog jag en liten sväng till farsta för att kolla på Bikbok som har 50% på allt idag men hittade ingenting där, köpte däremot en cape/poncho eller vad man kallar det. Kan visa någon outfitbild när jag har den! Ska bara ta det lugnt nu resten av kvällen tror jag.. Jaja, puss på er! 


Kommentarer
Postat av: f

Ojjj, vad gott det såg ut! Jag har köpt kesella typ två gånger. Men då har jag alltid ätit det dirket ur burken då jag inte visste vad jag skulle äta det med.. haha! Var det gott med frukt?

2012-11-08 @ 20:04:20
URL: http://ffardus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0