tillbaka!

Två bilder från helgen! 

Hej igen! Var ju ett tag sen.. Kände att jag behövde ta en paus från bloggen och datan över helgen och det var riktigt skönt att få komma bort på något sätt och tänka på annat. Klarar dock inte mer än några dagar.. Klira ju i mina fingrar och har faktiskt saknat att blogga! Tar nya tag! 

Har haft en jättemysig helg bestående av pojkvän, släkt, vänner och massa mys. Skönt! Den här tisdagen har gått åt till att plugga.. Och har lite kvar så ska ta itu med det strax så jag kan slappna av resten av kvällen! Lite inlägg ska jag också försöka hinna med. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack och lov att du är tillbaka :D

2012-11-20 @ 18:47:25
Postat av: Sarah

wow så fin du är!

2012-11-20 @ 18:48:15
URL: http://sarahkristina.bloggplatsen.se/
Postat av: maja

kan inte du göra ett inlägg med saker du önskar dig i julklapp?/ want it saker :)

Svar: Har gjort det, kolla några inlägg ner bara :)
Tove Waldemar

2012-11-20 @ 18:58:07
Postat av: Johanna

Åhh tack att du är tillbaka! Trodde att du skulle sluta blogga på riktigt! Läser din blogg varje dag och älskar den! Puss!

2012-11-20 @ 20:18:58
Postat av: ..

Såg dig i verkligheten , herregud kvinna vad smal du är du har ju fan ingen rumpa eller bröst.. ser ut som en lite pojke :O ÄT FÖR FAN

2012-11-24 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0