Rasmus


Jag älskar dig. Jag älskar hur du ger mig fjärilar i magen varje gång jag ska träffa dig. Jag älskar ditt perfekta leende. Jag älskar att vakna upp bredvid dig. Jag älskar hur larvig du får mig att bli tillsammans med dig. Jag älskar att laga mat med dig även fast du får göra allt och jag tittar på. Jag älskar att somna i din famn. Jag älskar att ligga uppe halva nätterna och prata. Jag älskar dina bruna ögon och dina lockar i nacken. Jag älskar hur du får mig att känna mig så trygg. Jag älskar din humor. Jag älskar oss tillsammans. Jag älskar att göra ingenting med dig. Jag älskar att du förstår mig bättre än många andra. Jag älskar att jag kan lita på dig till 100%. Jag älskar fast jag hatar när du kittlar mig. Jag älskar att du vill kolla på töntiga tjejfilmer med mig.
Jag älskar dig. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina, perfektaste paret <3

2012-11-12 @ 20:56:25
Postat av: Nicole

åååh vad sööta ni är <3

2012-11-12 @ 21:18:33
URL: http://nickys.se
Postat av: bianca

Åh ni är så himla söta!!

2012-11-12 @ 21:27:17
URL: http://biancasss.blogg.se
Postat av: Melinda

Awww! Så fint skrivet Tove :)

2012-11-12 @ 22:02:29
Postat av: Julia

Gulligt!!!!! Ni är så fiina tsm!!!

2012-11-12 @ 22:03:17
Postat av: Johanna

Kan inte du göra så som Andrea gjort och berätta exakt om hur ni träffades och blev tillsammans osv. Hela eran story :) du är så fin förstår inte hur det gååååår!

2012-11-12 @ 22:25:18
Postat av: Anonym

Ni är sjukt fina tillsammans! Skönt att du verkligen kan lita på honom. För det är svårt att hitta en sån bra kille som du har fått. Älskar din blogg och strunta i haters. Tänk att "haters make you famous". <3

2012-11-12 @ 22:55:25
Postat av: Rasmus

Du förstår inte hur glad jag blir. Det är så sjukt att vi känner så likadant om så mycket saker. Jag älskar verkligen allt med dig mitt hjärta. Det bästa är att du inte bara skriver det här. Du visar det också.
Jag älskar dig så otroligt mycket, ibland lite för mycket men det är bara underbart! Jag har sån tur som får vara med dig. Världens bästa!!
Nu ska jag spöa dig på quizkampen, för jag älskar också att vinna över dig☺️

2012-11-12 @ 22:59:58
Postat av: Anonym

Åh va härligt att älska någon så mycket och våga visa det, att få visa det och dessutom verkar du få lika mycket kärlek tillbaka och det är du såå värd! <3
Fint skrivet förresten, du är grym på att skriva så jävla bra!

2012-11-13 @ 14:06:40
Postat av: Sofia z

Orkar inteeee, så söta!!!

2012-11-13 @ 16:04:34
URL: http://zuaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0