lördag 10 november


Jag igår i skolan! 

Hejhej! Äntligen helg och lördag, så himla skönt med lite ledighet. Igår hade vi bara temadag i skolan utan lektioner och vid halv 4 när vi slutade kom Rasmus och mötte mig. Vi åkte in en sväng till stan och kollade på spontanbio. Taken 2 vart det och den var grym! Efter så åkte vi hem till mig och åt mat/efterrätt och gick ut med Leo innan vi satte på en film och tog det lugnt. Jättemysig kväll! Han åkte rätt tidigt imorse för att han skulle bort och efter det kunde jag inte somna om men låg kvar tills nu. Hur som helst.. Har inga planer för dagen alls tror jag, ska äta lite frukost och se vad som händer. Vi hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! Detta kanske inte har just med detta inlägg att göra, men skriver det här iallafall. Jag har sett på flera ställen där folk har kommenterat ditt självförtroende, att det har blivit bättre osv. Jag undrar om du har haft dåligt självförtroende förut och hur du gjorde för att bygga upp det? Grym snygg är du tjejen!

2012-11-10 @ 12:59:49
Postat av: hilda

Hej! Tack för en jättefin blogg! Tänkte bara fråga hur du får bilderna brevid varandra när du lägger upp två bilder som i detta inlägget. Gick att göra det förut men nu funkar det inte längre.
Kram!

2012-11-10 @ 13:42:44
URL: http://photosbyhilda.blogg.se
Postat av: Agnes

Har du lösögonfransar eller är det dina riktiga? Jättefina iallafall!

2012-11-15 @ 18:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0