FRÅGOR / SVAR

Haha, förlåt men du ska ju stänga locktången så du slipper hålla i håret! Vad är annars den där grejen till för? ;) Super fin!
Jag veeet! Men jag tycker det blir bättre och finare på sättet jag gjorde/gör! :) 

Vad har du för stilmall på bloggen? så snygg!
Har tyvärr ingen aning.. Är riktigt dålig på sånt där! 

Glasögonen du hade på dig för ett tag sen när du var på en fest och skulle vara tönt. Vart köpte du dem? Skulle verkligen vilja veta då jag ska på maskerad snart och leter efter exakt såna glasögon du hade! :)
Jag tog ett par gamla pilotglasögon från H&M som jag aldrig använde, och så tog jag bara bort glaset på dom! :) 

Bor din pojkvän i Haninge? Är det isåfall långt från dig till honom? För min pojkvän bor i Haninge och jag bor i Älvsjö så det tar nästan en timme att åka till honom från mig, lite jobbigt..
Ja Rasmus bor i Haninge och det är rätt långt mellan oss. Tror det tar en timme från dörr till dörr.. Men det är de verkligen värt! Tycker egentligen inte att det är så jobbigt, utan bara skönt att sitta på pendeln en halvtimme och tänka med musik i öronen. Sen hade jag också kunnat åka hela vägen för honom bara för att få en puss eller något.. Så himla värt. 

Hej! Kan du inte blogga mera än vad du redan gör? Din blogg är jättebra och du är grymt söt!
Vet inte faktiskt, eftersom jag har mycket i skolan, pojkvän och vänner som ska hinnas med. Men jag ska absolut försöka! Tack så mycket, vad gullig du är! 

 Vilken storlek har du på din D.brand? Funderar på att köpa en, men är osäker på storlek :)
Jag har M i min jacka och den passa perfekt. Dom är rätt små i storlekarna.. Tycker du ska gå och prova i butik. Dom har en egen affär i stan någonstans men minns inte riktigt vart, googla! :) 

Och sen alla ni som kommenterar och frågar massa negativt om mig och Rasmus, om vårt förhållande. Sluta, snälla. Förstår att ni är nyfikna, men det är VÅRT förhållande.. Lägg er inte i sånt som ni inte vet någonting om och har och göra med. Otroligt respektlöst. 


Kommentarer
Postat av: M

hej, älskar din blogg. tycker det är helt sjukt onödigt och respeklöst att folk kommenterar onödiga saker om dig och rasmus, personligen tycker jag ni ser helt sjuuukt söta ut tillsammas, och likar ''celebery par'' för ni båda är så otroligt snygga tillsammans! håll ihop. låter som största stlaker eller så haha men nej, håll huvudet högt, din blogg är grym! puss :)

2012-11-02 @ 01:18:34
URL: http://michelleloz.blogg.se
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna visa ditt rum i ett inlägg med bilder?? :)

2012-11-02 @ 10:39:07
Postat av: Anonym

Vart är din vita tröja ifråN???
Har frågat typ fem gånger men du svarar aldrig!!

2012-11-02 @ 12:06:03
Postat av: Anonym

Hej Tove! :) Jag är från Finland. Vem är din bästa vän?

2012-11-02 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0