FRÅGOR / SVAR

Tja, grym blogg! Vad andvände du för program för att göra en såndär Julklapps lista? Tacksam för svar! Ps. Du är grymt vacker!
Tack!! Använder mig av Picasa 3, gratis och jättelätt att ladda ner! 

Kan du inte ha en frågestund och så svarar du i en videoblogg?
Om ni vill det så kan jag säkert försöka fixa det!

Hej! Du var ju på Rhodos i somras, rekommenderar du det att åka med vänner om man vill åka utomlands och festa och så? Är det mycket Skandinavier där? Rekommenderar du hotellet ni bodde på? Tror du någon annan resort är bättre/roligare? Lite mycket frågor haha hoppas du orkar svara! Kram!
Rhodos är väl perfekta stället att åka med sina vänner om man vill ha en riktig party/solresa. Ja, det är nästan bara skandinavier där! Jag åkte ju dock med familjen haha, och vi bodde på ett hotell som hette Constantin. Helt okej hotell med både familjer och mycket ungdomar, nära bargatan, stranden osv. Så ja, jag rekomenderar det! Hm.. Andra roliga ställen är väl Aiya Napa och Magaluf kan jag tänka mig! Kram! 

Kan du snälla ge tips på julklappar till pojkvännen? Skit bra blogg!
Har själv lite problem med det där.. Så skulle också behöva lite tips!! 

Är dina svarta cheap monday jeans höga i midjan? Vart köpte du dom?
Ja dom är rätt höga i midjan, jag viker dock ner dom. Köpte dom på Weekday som finns på götgatsbacken och drottninggatan i stan! 

Såg dig i verkligheten , herregud kvinna vad smal du är du har ju fan ingen rumpa eller bröst.. ser ut som en lite pojke :O ÄT FÖR FAN! 
Men hur orkar du?

Har du weheartit? & vad heter du isf? Bästa bloggen, kram!
Nej jag har inte weheartit! Tack så mycket! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag blev så sjukt arg när jag såg kommentaren att du såg ut som en pojke. Jag trodde jag seriöst skulle spricka av ilska! 1. Du har en sjukt snygg kropp som du ska vara så himla stolt över! 2. Man VÄLJER inte sin kropp. Jag går inte upp i vikt trots att jag vill så kan folk bara LÄGGA NER. Seriöst vem tror de att de är som bara kan komma och kommentera om grejer de inte vet ett jäkla skit om!?

Svar: Tacktacktack! Ja håller helt med.. Så sant. Kram på dig!!! <3
Tove Waldemar

2012-11-28 @ 13:11:57
URL: http://erikamalinlundmark.blogg.se
Postat av: Jennifer

Håller med dig Erika, vilken hemsk kommentar. Själv har jag inte sätt dig irl men på bilder har du en sjukt snygg kropp och du borde vara nöjd, hoppas verkligen inte att du tar åt dig folk är ju bara avundsjuka och försöker alltid hitta fel ! Kram :)

2012-11-28 @ 14:33:32
URL: http://jennifergood.devote.se
Postat av: Molly

Du ser fan inte ut som en pojke Tove! Tycker du är skitfin och har värsta fina utseendet och kroppen. Var stolt över den!! <3

2012-11-28 @ 15:09:45
Postat av: Nellie

Har ett litet tips på vad du kan köpa till din kille!
Jag ska köpa ett silver halsband som är för både tjejer och killar. Det hänger som en berlock på ett kulhalsband och sen ska jag gravera in vårat datum vi blev tillsammans! Det var faktiskt riktigt snyggt och finns på guldfynd.
Men det första jag tänkte köpa var ett silver armband från guldfynd också som var liksom en kedja och hade en silverplatta mitt i som jag skulle gravera på, men tyvärr fanns det inte i storleken hans handled behöver!

2012-11-28 @ 15:26:31
URL: http://nlindgren.blogg.se
Postat av: Nellie

Glömde skriva att jag ska köpa ett likadant halsband till mig så vi har likadana! :)

2012-11-28 @ 15:28:31
URL: http://nlindgren.blogg.se
Postat av: Isabelle

Men gud vilken dum kommentar!! Du borde verkligen inte ta åt dig för jag tycker du ser så HIMLA bra ut! Du har typ dröm kroppen och du är verkligen inte för smal. Din blogg är jätte bra! KRAM

2012-11-28 @ 16:29:02
URL: http://isabellewa.devote.se
Postat av: Maya

men fyfan, jag som skulle kunna dö för din kropp..så sjukt patetisk människa! Ta inte åt dig, du är så mycket bättre än någon som skriver sånna kommentarer!

2012-11-28 @ 16:50:57
Postat av: anonym

vill bara säga att du ser verkligen INTE ut som en pojke, heregud du är ju hur fin som helst, den personen måste vara redigt avensjuk, var bara tvungen att säga det för åh jag skulle vääääldigt gjärna vilja se ut som dig! Fina du!! +att du har perfekta former!!!:) vet inte vad den där personen snackar om:O
kramis

2012-11-28 @ 17:29:49
Postat av: Anonym

Så dumma kommentarer man kan få och så finns det andra som skulle dö för din kropp.. vadå pojke? Haha lol...... Du är sjukt fin tove!

2012-11-28 @ 17:48:00
Postat av: Anonym

haha personen som skrev den dumma kommentaren måste skämta..såg dig faktiskt på stan ett par gånger i somras och FYYY FAN vad jag skulle vilja ha en sån kropp!!

2012-11-28 @ 18:45:18
Postat av: Therese

ta inte åt dig av kommentaren, skulle döda för en kropp som du har! älskar din blogg också!

2012-11-28 @ 20:26:27
Postat av: Anonym

Men herregud vad är det för problem på denna människa? Finns det någon jävla regel på att man inte får va smal? Ooh blir så jävla irriterad och sluta klaga på folks kroppar /utseenden!
Btw du är jätte fin Tova! Kramkram

2012-11-29 @ 11:28:46
Postat av: Anonym

Sånna där kommentarer kommer ENBART från folk med låg självkänsla! Hoppas den som skrev det, läser det här: om man är nöjd med sig själv, och har god självkänsla behöver man inte sänka andra med totalt intelligensbefriade kommentarer! Hoppas den här tjejen - ja, för det är bara pucko-brudar, som orkar kommentera andra brudar - tar sig en tankeställare och lägger lite energi på sig själv istället!!!! €&@///

2012-11-29 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0