bekännelser

Mina ögon har alltid varit blåa men på senaste tiden har jag fått höra att dom ser gröna ut. 
Rasmus frågade efter min kik i våras haha, men jag var för feg för att prata med han då. 
Har lite panik över hur jag ska ha råd att köpa julklappar.
Min stora skräck är tandläkaren. 
Längtar massa till sommaren redan, även om det ska bli mysigt med jul. 
Något av det bästa med vintern är H&M's vår katalog i början av januari och Victoria's secret fashion show.
Har blivit helt otroligt skoltrött. 
Har blivit beroende av spelet Quizkampen, är grym! 
Sover nästan alltid med Rasmus nu, så tycker det är hemskt att sova ensam. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du om alla rasmus sexpartners, och vet han om dina? Bara nyfiken :) Vad tycker du om dom tjejerna, har du träffat någon av dom?

2012-11-08 @ 17:26:15
Postat av: Jullan

Vet du när victoria Secret fashion show är? Tacksam för svar!

2012-12-15 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0