bekännelser

 Är kär för första gången. 
Klippte mitt hår själv i söndags, 4 cm ungefär. Kommer ha uppsatt tills det växer ut. 
Måste börja sola solarium när jag blir frisk, är blek som ett lik nu för tiden. 
Hatar att gå upp först när jag sover med Rasmus, helt omöjligt och gör ofta så att jag försover mig lite. 
Var grym på att skriva bekännelser förut men blir bara svårare och svårare. 
Börjar tappa blogglusten. Har ingen inspiration! 
Känner ofta press i skolan från andra, vilket jag hatar. Satsar inte så mycket, utan vill bara ha godkänt i alla ämnen. Iallafall nu i ettan. 
Ska försöka att verkligen börja träna efter vintern men får se hur det kommer gå. 
Har gått från att sminka mig typ 7 dagar i veckan, till typ.. 2-3 dagar. 


Kommentarer
Postat av: aw

tycker du inte använda brun utan sol? :)

2012-11-15 @ 18:25:23
Postat av: Anonym

visa håret! säkert jätte fint :)

2012-11-15 @ 19:34:16
Postat av: Anna

Din blogg är jättebra, om du inte har någon insperation kan du ju alltid fråga dina läsare om vad de skulle vilja att du skrev. Själv skulle jag vilja att du skrev om lite skönhets tips, kanske lite åsikter, någon frågestund, insperations bilder på kläder och så vidare :) Kram

2012-11-15 @ 19:46:05
Postat av: Anonym

sluta inte blogga bara! älskar din blogg :)

2012-11-15 @ 21:17:58
Postat av: Anonym

Nej sluta inte blogga!!! Läser din blogg varje dag och detta är min favorit blogg :) skriv om outfits, msuik, lägg upp bilder från dina dagar, och fortsätt skiv om vad du gör under dagarna :D

2012-11-15 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0