4 november 2012



Bilder från idag! 

Har haft bästa dygnet på riktigt länge! Igår kom somsagt Rasmus till mig, vi tog en prommis på vackra skogskyrkogården innan vi blev hämtade och åkte mot Tullinge. Där blev det jättegod middag och efterrätt med Rasmus bror, hans tjej, låtsassyskon och päronen! Jag och min älskling badade länge i jacuzzin också och efter det gick vi in och kolla lite tv. Så himla mysigt! Imorse sov vi ut och vaknade halv 1.. Jätteslapp och skön dag som behövdes. Vi har bara myst, kollat tv, varit ute på bryggan och kastat stenar och lite sånt. Perfekt avslut på lovet! 

Fick skjuts hem för en stund och nu ska jag bara duscha och äta middag.. Sen kanske jag åker till Rasmus igen och sover där. Vill ha en så mysig kväll som möjligt för att ladda upp till skolan imorn. Uäk! Jaja.. Bara att börja längta till jullovet! Hur som helst.. Hoppas ni mår bra och har/haft en mysig söndag. Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: aya

Är du längre än Rasmus ? :PPP

2012-11-04 @ 18:49:12
Postat av: Anonym

Kan folk snälla bara ta och inse att man är i början av ett nytt förhållande och är "nykär", så är det enda man vill är att vara med sin älskade. Både dag och natt! Och bara för det så behöver det inte betyda att hon inte har några vänner.Och om det nu är så att hon inte har några, vilket jag inte tror. Och framför allt så är det väl upp till henne om hon vill vara med Rasmus eller sina vänner? Det är hennes liv, inte ert. Så jag förstår inte varför folk alltid ska lägga sig i .. Kanske är det avundsjuka, kanske är det något annat. Men ta tag i era egna istället för att sitta och kommentera hennes för det är något av det mest pinsammaste och omognaste man kan göra!

2012-11-04 @ 19:05:25
Postat av: Anonym

Har du lärt känna hans familj bra nu?

2012-11-04 @ 22:21:32
Postat av: Linnea

Hur har du fått till ditt hår sådär fint?? Jag har platina blond hår just nu och vill inte vara så ljus på vintern. Skulle vara jätte snällt om du sa exakt hur du fått till det. Tycker det är jäätte fint :)

2012-11-05 @ 09:19:50
Postat av: Lina

Kan du snälla svaa på dethär i ett inlägg? Vart har du köpt ditt fina armband som du har på bilderna som är silvrigt? :)

2012-11-05 @ 15:31:53
Postat av: Anonym

Är du längre än Rasmus?

2012-11-05 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0