1 november 2012


Simon och Johan igår. 

Hej och sorry för min dåliga uppdatering men det är faktiskt lov! Igårkväll gick jag och Rasmus hem till Johan som fyllde 18 år, där var hans släkt och vänner som vi åt och så med. Jättetrevligt faktiskt! Jag och Rasmus som inte kunde gå ut på krogen rullade hem till honom vid 11 tiden och somnade rätt tidigt tror jag. Idag har jag gått runt i stan hela dagen med Julia, jag shoppade lite saker som jag kan visa bild på imorgon, så dåligt ljus nu. Är jättenöjd iallafall! Hur som helst.. Har inga planer för kvällen.. Blir kanske en hemmakväll och lite senare kommer nog min älskling och sover. Skönt! Hoppas ni mår bra! 


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! Kan du inte göra ett inlägg om din bror? Visa bilder på honom så vi får se hur han ser ut och skriva lite om honom?:)

2012-11-01 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0