FRÅGOR & SVAR

Hur kunde du bli så brun? Hur länge solade du? :)
Hawaiian tropic baby haha! Solade i 2 timmar :)

Tror du att du kommer ha det roligare på Kreta med din familj och kanske Andrea än vad du hade med Junia?
Haha men vad är det här för jävla fråga?! Jag hoppas och tror att jag kommer ha minst lika roligt i år som förra året. Blir glad om det bara blir hälften så roligt som jag hade med Junia! 

Din blogg är jättebra och du är jättefin. Men håller Ginas nagellack länge? Är det bra? Blir färgen likadan på naglarna som den är i flaskan? 
Tusen tack!! Jag tycker faktiskt att det är jättebra! Mycker bättre än jag trodde. Det håller bra och länge och färgen blir exakt som på flaskan om man målar 2 lager! 

Bor du i Sköndal? Skitfin blogg!
Yes! Tack ska du ha!! 

Du har en supergrym blogg! Du är sjukt vacker.. Vad har du för storlek på din Jofama by Kenza? Jag funderar på att köpa en me har hört att dom töjer sig?
Åh tack så mycket! Jag har 38 i min för mamma envisades med att jag skulle få plats med tjocka tröjor osv under. Men min är alldeles för stor, den var lite stor i början men ja, den har absolut töjt sig. Har hört det från andra också, som har vart med om samma sak. Så köp en som sitter ganska tight i början! 

Om du inte skickar in bilderna till en argentur så gör jag det! Och tar 10 procent i avrode hahaha. Det bästa är att din skönhet kommer inifrån också. 
Du gjorde min dag! ♥

Det där med keps.. Ska det vara en regular, alltså med böjd skärm eller en baseball-keps med rak skärm? :)
Båda är snyggt, men jag är svag för dom raka kepsarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0