tisdag 8 maj / new in


New in från H&M!

Hejhej! Har haft en jättebra dag, såhär borde varje dag vara. Jättesoligt och så har jag hängt med Emma. Mötte henne i stan vid halv 4, vi gick runt i affärer, snackade massa och käkade middag. Köpte bikinin jag snackade om igår, är helt kär! Så himla fin på, och blir sjukt snygg när man är brun. Haha på hemsidan står det att trosan är en "minitanga", och ja, string skulle jag väl kalla det. Visa mer än halva rumpan men det är väl nice.. Skulle egentligen slinga mitt hår idag också, men det blev tight om tid så vi gör det imorgon istället! Har hoppat i myskläderna och ska sätta mig nere i soffan strax för att kolla på bb. Blir en chillkväll!
Vi hörs, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0