söndag 13 maj

Nyss! 

Hejhej! Riktigt skön söndag, varmt och soligt! Vaknade vid 11 och gick direkt ut och solade lite, så har legat där ute i några timmar. Tagit kort på kläderna jag ska sälja har jag hunnit med också. Bloppisen kommer upp ikväll vid 7-8 skulle jag tro! Kolla in här då!!

Annars då? Ska strax till morfar för att städa lite, tjäna lite cash förhoppningsvis. Sen är det ju premiär för Hejsthlm ikväll klockan 6, är riktigt nervös och har lite ångest faktiskt haha! Men kommer länka till avsnittet här på bloggen så ni behöver inte vara oroliga hehe.. Nej, men nu ska jag fixa lite här hemma. Vi hörs ikväll. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om man bor här i Stockholm, kan man möta upp dig någonstans och få det man köpt och betala då? :)

2012-05-13 @ 15:56:48
Postat av: Lisa

Kan inte du länka 5-10 bloggar som du läser? vore kul och se vart ifrån du får inspiration osv :) kram!

2012-05-13 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0