onsdag 16 maj


Nyss!

Tjena! Har precis dragit på mig bikinin och ska ut & sola lite på baksidan nu! Ähh i wish! Har köpt en ny bikini, som ni ser på bilderna. ÄLSKAR DEN! Bästa jävla köpet jag gjort på riktigt länge. Ni ska se de i verkligheten asså, helt lysande och perfekt modell. Visar lite bättre bilder senare. Har iallafall varit i stan hela dagen med Andrea, vi fikade på Espresso house, mötte upp massa folk som skulle köpa kläder från bloppisen och sprang i affärer. Fick med mig en stickad vit tröja, värmeskydd till håret och sen bikinin! Sjukt nöjd med det jag köpt. Visar bild sen, lovar! Är ju fortfarande lite sjuk så ska bara vara hemma ikväll och vila. Skönt ändå! Måste äta lite nu, skriver sen. Pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på jeansshortsen som du köpte från gina för ett tag sen? :)

2012-05-16 @ 20:28:36
Postat av: evelina

vart kommer bikinin ifrån?? :)

2012-05-17 @ 17:24:21
Postat av: Emma

Var är bikinin ifrån ? :)

2012-05-17 @ 23:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0