ombre?



Mitt hår är ju ganska mörkt egentligen, men har ju slingat det hela våren för att jag tycker att det är så fint att vara blond. Mitt hår kommer förmodligen blekas massa i sommar när jag ska utomlands och sådär.. Men vill inte ens tänka på hur min utväxt kommer bli haha. Men nu funderar jag på att göra ombre efter sommaren någon gång. Tycker det är så jäkla snyggt men vet inte om jag kommer passa i det.. Ombre är alltså som frisyren på bilderna. Ljusa toppar och mörk utväxt. Är sjukt sugen på att testa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej! Då ska man ha ganska långt typ slitnare hår, jag måste säga att jag tror inte du skulle passa i det! Ser trashigt ut, och verkligen inte "du".

2012-05-20 @ 18:38:47
Postat av: Elin

Ja det tycker jag du ska göra, kommer nog bli sjukt snyggt! :D

2012-05-20 @ 18:47:18
URL: http://eliinlindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nää.. asså du har ju typ rakt och inte så jättetjockt eller långt hår. Du passar mkt bättre i brunt!

2012-05-20 @ 19:11:53
Postat av: Andrea Hedenstedt

Tycker det skulle vara jätte fint på dig om du hade lite tjockare och lockigare hår, det kanske passar men jag tror du skulle passa bäst i det du har nu eller i brunt :*

2012-05-20 @ 19:50:50
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Går det att skinga håret med toning tror du? <3

2012-05-20 @ 19:59:10
URL: http://johannawestmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0