NEW IN



Detta köpte jag igår och jag är så jävla nöjd att jag håller på och dö. Dock tänker jag ha shoppingförbud någon månad framåt nu. Hur som helst! Jag och Andrea mötte en jättegullig tjej som kontaktade mig via bloggen och sa att hon skulle sälja sin jacka så då fick jag köpa den. Den är så sjuukt snygg på och har massa idéer på hur jag ska matcha den. Lite kär! Kommer från Urban Outfitter från början. Sen underkläderna då.. Behöver knappt säga något men detta är perfektion på hög nivå!! Lysande rosa i verkligheten och helt underbara. 3 för 99:- på Gina tricot!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejsan sötis! Vill bara säga att du är helt sinnessjukt vacker och att jag älskar din blogg! :) Hur mycket fick du köpa jackan från henne för? :)

2012-05-12 @ 15:02:35
Postat av: ..

Ge oss några snygga sommar outfits, som man har råd att köpa haha :D Kram!

2012-05-12 @ 15:47:08
Postat av: Anonym

vad har du förstorlek på jackan?

2012-05-12 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0