happiness



Är inne i en underbar period i livet där jag mår så jävla bra. Är glad hela tiden och mitt hjärta bara värmer av all kärlek. Har så otroligt underbara människor runt omkring mig! Har släppt taget om människor som får mig att må dåligt, som jag inte kan lita på och umgås bara med folk med bra inflytande på mig. Och det märks, blir självständigare och mycket lyckligare. Behöver verkligen ingen kille, måste älska mig själv innan jag kan älska någon annan och det börjar jag verkligen göra. Haha shit vad djup jag är.. Nä men solen, vänner, värmen ger mig så otroligt mycket energi och glädje. Såhär borde det alltid vara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog det slut mellan dig och vigge g?

2012-05-03 @ 14:13:30
Postat av: Anonym

härliga tankar och känslor. fortsätt så, det blir som en positiv spiral som sprider sig som ringar på vattnet. love your blog

2012-05-03 @ 17:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0