fredag 4 maj


Jag nyss!

Hejhej! Hur mår ni? Jag mår bara bra, har dock lite ont i huvudet men tror det beror på att jag inte ätit eller druckit så mycket idag. Är iallafall sjukt glad och taggad på ikväll och helgen! Håller på och städar rummet nu, sen ska jag hoppa in i duschen och möta Amanda, Sofia och Ewelina i centrum för att köpa lite käk. Vi ska käka hos mig, fixa oss och föra lite också. Ikväll vankas det fest hos Pontus men massa härligt folk. Känner på mig att det blir en grym kväll!! Tror inte det blir mer uppdatering idag, men då hörs vi imorgon. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej! Kan inte du ha att du skall värda tre läsar bloggar, alltså ge dom feedback, tärningskast osv? :D

2012-05-04 @ 18:11:07
URL: http://melissaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad brukar du dricka på fester? Dricker du mycket?

Brukar du vara full??

2012-05-05 @ 12:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0