FRÅGOR / SVAR

Vart köper man sol oljan du använder? och vad är det för sort, funderar på att köpa en. Jätte bra blogg!
Köpte min på Åhlens tror jag. Hawaiian Tropic Deep heter den! Tack så mycket!!

Vart har du köpt dina shorts? Jätte snygga! :)

Tack! Vet faktiskt inte vart mina jeansshorts är ifrån, fick dom av min kusin förra året! :)

Är du 96a? :O
Neej 95a! :) 

Går det att skinga håret med toning tror du?
Absolut ingen aning faktiskt..

Finns det någon kille du gillar?
Gillar jättemånga!

Haha, Tove lite kul ändå. Att det bara är ljuset? Ljuset är ju dagsljus och inte så att alla ser bleka ut i dagsljus hehe ;) Det är ju inte i skugga/inomhus + med redigeringen då du ändrar kontrasten osv som man ska se brun ut ;)
Haha men asså!! Du vet visst allt du.. Min data står precis framför ett stort fönster där solen står på hela dagen. Så jo visst finns det skuggor inomhus. Här är jag nyss, vad säger du nu då? vavava?


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått om något år då, eftersom att du ska börja gymnasiet efter sommaren(?)

2012-05-21 @ 20:22:38
Postat av: Anonym

haha älskar svaret på den sista frågan!!!! :D

2012-05-21 @ 23:10:21
Postat av: Amanda

Om man är 96:a så börjar man gymnasiet efter sommaren? Jätte bra blogg btw :) Puss

2012-05-22 @ 22:17:31
Postat av: MM

HAHA skön du är på sista frågan

2012-05-24 @ 03:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0