FRÅGOR / SVAR

Tar du sololja i ansiktet också eller blir du ändå så brun där? :)
Tar lite ibland, men inte ofta. Har rätt lätt för att bli brun i ansiktet! :)

Är du bra kompisar med killar från hejsthlm? :)
Ja det är jag väl! :)

Är det något mellan dig och killen på bild 3, Erik heter han väl? Han från Hejsthlm iaf!
Nej, tror inte det iallafall haha..!

Vart är bikinin köpt? Så galet snygg!
Den är köpt på Zara! Jaa visst är den!!

Vad har du för storlek på jeansshortsen som du köpte från Gina för ett tag sen? :)
Har storlek 36 i dom :)

Håller du på Djurgårn? Nice blogg, kram! :D
Haha är verkligen inte insatt i sånt där.. men Ja Djurgården håller jag väl på! Tack så mycket :))

Hej Tove! Jättefin blogg verkligen, man blir beroende av att läsa din blogg. Kollar in din blogg varje timme nästan haha no life.. Nä men verkligen, du är jätte fin jag menar verkligen det. Sök till en modellagentur för i helvete! Hur mycket kostade det att ta navel piercing I skanstull och måste man ha en förälder med sig? :)
Åh vad söt du är. Tusen tack! Blir jätteglad. Tror det kostade 650kr om jag minns rätt! Men finns billigare och dyrare också, beroende på vilket smycke man väljer. Ja, man var tvungen att ha en förälder med! :)

Vart köper du dina svarta jeans? Asbra blogg! :D
På Weekday, Cheap monday! Tack! :D 

Sjuukt snygg outfit! Verkligen! Vill ha en ny kamera och din verkar vara jättebra :) Kan du lägga upp en bättre bild på den? Hur många megapixel och skulle du rekommendera den? Kram :)
Tack så mycket!! Min kamera har 12.1 megapixel, tycker verkligen att den är jättebra. Väldigt liten och smidig. Skulle absolut rekommendera den! Canon IXUS 220 heter den! Kram :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det någon kille du gillar?

2012-05-20 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0