FRÅGOR & SVAR

Har du någon solskyddsfaktor i din Hawaiian tropic eller kör du utan? Kram!
Har ingen solskyddsfaktor i min! Kram! 

Hur många puffar har du?
Okej, det här kommer låta som att jag skryter haha.. Men orkar inte räkna, har mera än 100 iallafall. 

Har dina kompisar också bloggar? :)
Yes! Andreas, Amandas, Ewelinas, Junias :)  

Grymt fin klänning? Vad heter den på Nelly? Jättetacksam för svar :) Kram! 
Den är tyvärr slut på Nelly tror jag! När jag skulle köpa den vart det helt konstigt på sidan, det kom upp att den var slut i lagret osv. Men på något sätt lyckades vi beställa fort. Dock fick vi mejla Nelly flera gånger för att vara säkra på att köpet verkligen gick igenom! Kram :) 

Vad brukar du dricka på fester? Dricker du mycket? Brukar du bli full? 
Haha ska väl vara ärligt nu.. Jag dricker oftast vitt vin. Ja, jag blir väl full men dricker med måtta så jag vet vad jag gör! 

Hur ofta kommer man kunna se Hejsthlm? Finns det någon hemsida? Kul för er att vara först ut! 
Det kommer komma ut en gång i veckan om jag minns rätt! Gå in här på deras sida på facebook för att läsa mera! Ja visst! :) 

Varför tog det slut mellan dig och Victor Granfeldt? :) Kram! 
Känns lite privat att skriva ut allt det här. Fråga honom! Kram! :) 

Var och när kan man se inspelningen från Hejsthlm? :)
Den 13 maj kl. 18.00 släpps första programmet. Kommer lägga upp det här på bloggen eller så går ni in på deras facebook sida som jag skrev ovan! :)

Kan du inte visa hur klänningen ser ut på dig? Den är superfin!
Det får ni se när jag ska på bröllopet 26 maj!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de värsta du gjort på fyllan?

2012-05-06 @ 18:06:29
Postat av: claes nordwall

haffar du mycket på fyllan? :)

2012-05-07 @ 01:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0