BLOPPIS / BLOMMIGT


Underbar klänning från Pull and Bear strl XS. köpte den på Kreta för 2 år sedan. Använd några fåtal gånger bara. Jätteskön och snygga detaljer, knappar högst upp. Och sen 2 dragkedjor på sidorna (syns inte så bra på bilderna). Säljes pga att den är lite liten/kort på mig. 100:- SÅLD!


Jättesöta blommiga shorts från Bershka (också Kreta) strl 34. Nästan helt oanvända, superfina till en vit topp! 100:- SÅLD!


Supersnygg sommarklänning från Pull and Bear strl M, men passar en S också. Sånt där elastiskt där bak i ryggen.. Vet inte vad det heter haha, mend det gör så att den passar flera storlekar. Jättesöt och passar jättebra på midsommar eller skolavslutningen osv. Säljer den pga att den är lite kort på mig och så har jag tröttnat! 100:- SÅLD!


Fin blommig jacka från H&M, strl 36! Passar till nästan allt, och jag älskar den men har tröttnat lite. Dragkedja och två små fickor på sidorna. 100:- SÅLD!

Vart inte så mycket.. Men hoppas ni hittar något ni gillar. Kan gärna möta upp er här i Stockholm, annars skickar jag, men då får ni stå för frakten. Vi kan diskutera det mera sen! Om ni vill köpa något, kontakta mig på [email protected] eller min facebook: Tove Waldemar! Först till kvarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0