bekännelser

Bombar alltid mina vänner som har iphone med mms. Gratis ju!
Jag älskar serien Bartenderskolan som gick för ett år sedan. Massa snygga killar med och skitrolig!
Tycker att det är sjukt snyggt med färg på kläder men har själv nästan bara vita.
Jag äääälskar att kramas. 
Alltid när jag hör låten "Dansa Pausa" blir jag jättesugen på att dansa.
Tycker faktiskt inte alls att jag är blyg. 
Vet väldigt många killar som läser min blogg, askul tycker jag!
Är helt röd på kinderna nu från dagens solning, trodde inte jag hade fått någon färg alls. 
Är väldigt glad och positiv som person.
Trivs inte alls när mitt rum är stökigt, vill ha rent hela tiden, men är tyvärr väldigt dålig på att städa. 
Medans jag och Andrea är ifrån varann lyckas det alltid hända massa saker, så vi har alltid jättemycket att prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0