Bekännelser

Älskar Mange Makers nya låt "Drick den"!!
Är lite småkär i Rodney.
Har alltid jättesvårt att somna när det är fullmåne.
Trivs mycket bättre i blondt hår än i mörkt. Känner mig mycket snyggare.
Har ganska bra självförtroende faktiskt. Det ska man ha!
Älskar keps på killar, snyggast är platt keps eller en vanlig blå NY keps.
Har inga problem med att visa mig osminkad, trivs nästan bättre osminkad ibland.
Min favoritparfym är NYC by Sarah Jessica Parker.
Älskar att åka bil.
Är beroende av min borste, tar med den nästan överallt.
Är riktig soltorsk, så fort det är sol måste jag sola. Och får panik om jag inte är brun på sommaren.
Tycker att det är riktigt roligt att blogga.
Har en liten leverfläck mitt på näsan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0