2a maj 2012


Dagens chill outfit.

Årets varmaste dag än så länge?!?! Helt galet. Vaknade vid halv 11 och gick direkt ut och la mig i solstolen på baksidan med massa hawaiian tropic. Efter ett tag fick jag ta lite solkräm på kinderna för att inte bränna mig, och så fick jag skölja mig med kallt vatten ett par gånger för att inte brinna upp. Sommar eller?! Så underbart! Blir så mycket gladare och piggare av detta väder. Låt det fortsätta! 

Tänkte hoppa in i duschen nu och sen börja fixa mig. Ikväll vid klockan 6 är det inspelning för Hej Sthlm som gäller. Ska bli så jävla kul!! Har bestämt kläder och sånt där så lär inte få någon panik.. skönt. Vet inte hur länge vi håller på ikväll men blir väl ett par timmar kan jag tro. Ska be någon ta lite behind the scenes bilder och så som jag kan bjuda på. Vi hörs senare, pussar! Önska mig lycka till haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ändrat headern igen? Den va fin förut med fåglarna!

2012-05-02 @ 17:01:44
Postat av: Markus

Hej! galet snygg kropp du har som jag såg i en av de förra kommentarerna så borde du verkligen försöka hitta en modell agentur :) <3



Och Hej stockholm verkar otroligt intressant och jag ska verkligen försöka sprida vidare information till nära och kära :D



PS jätte bra och rolig blogg, Keep it up! ;)

2012-05-02 @ 20:38:25
Postat av: Anonym

Lägg upp mer outfits och vart kläderna kommer ifrån och sen bli duktigare på att lägga upp shoppingen! Sen kan du inte visa några kläder ifrån din garderob då och då? ''Ur min garderob'' liksom, skulle vart as grymt! Sjukt bra blogg annars :D

2012-05-02 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0