17 maj 2012


Jag igår!

Godmorgon! Vaknade för en timme sen, och har precis käkat lite frukost. Riktigt skönt att få sova ut länge, speciellt efter jag varit sjuk också. Känner mig mycket friskare och piggare idag, nice! Tänkte sätta igång och städa mitt rum nu.. och sedan hoppa in i duschen. Vi hörs om ett tag med bilder på shoppingen! 

Måste bara säga det här om mitt gymnasieval. Har fått jättemånga kommentarer om hur dåligt Thorén är, hur jag kommer förstöra hela min framtid om jag börjar där osv. Fine, bara bra att ni ger mig lite fakta om skolan och sådär men blanda inte in mig, mitt liv och framtid i det där. Och säg inte åt mig vart jag ska börja. Det handlar om vart jag kommer trivas bäst, mitt val helt enkelt! Känner flera som går där och tycker att det är toppenbra. Gymnasieval är väldigt personligt och något man väljer för sin egen skull. Dessutom har jag redan valt skola nu, och sista dagen är ute, så spelar ingen roll vad ni säger nu. Jag har valt det JAG tycker känns bäst för mig, och inte lyssnat på vad ni tror kommer hända med min framtid. Jag har gjort MITT val. Tänker inte skriva ut vilken skola jag valt pga att folk har så sjukt mycet onödiga åsikter. Lägg ner den energin på ert eget liv istället för mitt. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker det är jättebra och starkt av dig att gå din egen väg och inte lyssna på andras åsikter om ditt liv! Gooo girl!

2012-05-17 @ 13:22:12
Postat av: Ewelina

Helt rätt finis! Skit fan i vad andra säger, du vet bäst själv! <3

2012-05-17 @ 14:45:35
URL: http://times.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0