14 maj 2012


Filmtips! Såg denna filmen i lördags, och gillade den jättemycket faktiskt. Tycker att Resee Witherspoon spelar jättebra, sen är båda killarna snygga också så kan inte bli fel! Tycker att ni som inte sett den borde se den, finns att ladda ner på tankafetast!

Hejhej! Hur mår ni? Hoppas ni mår bättre än mig, för jag mår skit! Har kännt hela helgen att jag haft lite ont i halsen en trodde inte det skulle bli mer. Fel man kan ha.. Vaknade upp imorse och orkade knappt resa mig upp ur sängen. Har jätteont i halsen och har väl nästan tappat rösten. Jättejobbigt att prata, och när jag väl försöker låter jag som en pubertal 14 årig kille. Vi får hoppas att det går över snabbt för har inte tid att vara sjuk nu.. Måste bli frisk till ondag iallafall! 

Hur som helst! Har bara chillat hela dagen, legat i soffan och kollat serier på tv. Dagen lär fortsätta i samma spår, orkar ju inget annat.. Så segt! Jaja, ha det bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0