Frågor / svar

Vilken skola går hon/ni på? :)
Jag går ju inte i skolan just nu men Andrea går i Kunskapsskolan i Enskede! :) 

Hej, använder du nån bus kräm eller solar du solarium? Du är alltid så brun och fin :)
Åh tack! Haha nej, brun är jag verkligen inte såhär års, det kanske bara ser ut så på bilder. Använder ingen brun utan sol eller något sånt, och sist jag solade solarium var väl i Januari så det har nog försvunnit nu! :) 

Tja skulle vara super snällt om du kunde svara på dom här frågorna! Vilket hotell bodde ni på när du och junia var i Kreta? Var det långt ifrån stan? Var det all inklusive? Kan du inte görs ett stort inlägg om kreta? Det är nämligen så att jag ska åka till kreta i sommar men vet inte så mycket om det. Kram!
Skrev ett långt inlägg om just det lite tidigare i år, du hittar det här! Kram! 

Ska du och Junia åka till Kreta tillsammans igen? Kram!
Nej det ska vi inte! Kramis.

Hej fina du! Är du taggad att börja skolan till hösten? Du blir alltid så fin på bilder, du borde bli modell av något slag <3
Hej! Ja lite taggad är jag väl, men lär väl bli mera taggad när jag vet vart jag kommit osv men det ska bli kul. Åh tack vad gullig du är!! <3

Kan man adda dig på rumble? Vad heter du? ;)
Ja om du vågar ;) tovewaldemar heter jag! 

Hej! Har inte du hål i naveln? För jag ska ta nästa vecka och jag undrar om du inte kan visa en bild och sen skriva lite om hur du tyckte de kändes, några tips osv? :)
Hej, jo jar har hål i naveln. Tog för nästan exakt ett år sen. Jag tyckte inte att det gjorde ont faktiskt, det kändes ju lite men inte speciellt ont. Men det är nog olika från person till person, min kompis som jag tog tillsammans med skrek till lite haha. Men det var ingen fara. Tycker att du ska ta på East street i Skanstull (om du bor i Stockholm alltså), där var dom jätteseriösa, ger dig massa information om hur du ska tvätta och sånt där. Det var superbra och jag har inte haft några problem alls med min! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

får du förfrågningar om att bli modell eller är du för kort? skulle du vilja?

vem ska du till kreta med? är det själv eller med familjen?

Fin blogg, kramis

2012-03-28 @ 18:42:44
Postat av: Ida

Vad gillar du bäst Victoria Secret eller Hollister bodysplash? Vilken luktar godast osv.

2012-03-28 @ 18:53:12
Postat av: Anonym

Hört att insparken är bland det roligaste i början av 1:an, är det sant? Hur var din?

2012-03-28 @ 18:54:30
Postat av: Anonym

Vem ska du åka till kreta med det här året då? eftersom att du skrev i ett inlägg under att ni snart skulle boka igen! :)

2012-03-29 @ 12:23:28
Postat av: Hanna

Snygg mage har du!!

2012-03-29 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0