torsdag 29 mars / new in


New in!

Hejhej! Kom hem från stan för en timme sedan. Var där med min fina Andrea som vanligt! Vi gick runt i massa affärer, provade kläder, snackade och käkade lite på donken. Supermysigt! Fick med mig skorna på bilden, blev lite kär i dom så var tvungen att köpa. Dock är dom mycket snyggare i verkligheten (och på fötterna), och dom passar till verkligen allt. Så jag är nöjd! Gillar torsdagar, träffar nästan alltid Andrea då och sen är det oth kväll för mig haha. Och imorgon är det fredag, nice! Ska äta lite middag nu, vi hörs efter. PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Gud du är bara så sjukt snygg! Har du en lillasysyter? Fett lik en tjej.. Random men aja. Bara nyfiken, förlåt ifall du har svarat flera gången men jag läser din blogg för första gången, varför går du inte i skolan? Jag ser verkligen inte ner eller liknande, tvärt om! Förlåt för en efterbliven kommentar haha

2012-03-29 @ 22:36:10
Postat av: Sandra

Köpta var och för hur mycket? Fina! :)

2012-03-29 @ 22:55:17
Postat av: Julia

Vart kommer skorna ifrån? Din blogg är bäst! Puss

2012-05-14 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0