tisdagkväll


Tagna för ett tag sen när jag testade en läppenna, ser ut som att jag har värsta läpparna haha.

Tjenis! Kollade nyss klart på Top model och är verkligen heelt insatt i programmet, hoppas att Klara vinner! Det tror jag faktiskt hon kommer göra. Hur som helst! Blir en riktig chillkväll i soffan, har dock svårt att bestämma mig om jag ska se det nya programmet GCB eller big brother.. haha vilka intressanta problem man har. Juste, fick reda på en skojig grej i helgen, ett litet projekt jag och Andrea ska vara med i. Än så länge är det hemligt men ni lär få veta mera lite längre fram, vet inte så mycket heller just nu. Men det blir kul! Ska rulla ner mot tvn igen, vi hörs mera imorgon. Puss!



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, använder du nån bus kräm eller solar du solarium? Du är alltid så brun och fin:)

2012-03-27 @ 22:27:10
URL: http://svenssonlina.blogg.se/
Postat av: .

vilken skola går hon/ni på? :)

2012-03-27 @ 22:32:39
Postat av: Melinda

Jättefint ju! Rosie läppar hihi :)

2012-03-28 @ 11:38:12
URL: http://melindaa.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej!har inte du hål i naveln? för jag ska ta nästa vecka och jag undrar om du inte kan visa en bild och sen skriva lite om hur du tyckte de kändes,några tips osv? :)

2012-03-28 @ 15:15:07
Postat av: Anonym

Nu blev man ju nyfiken på vad det är för projekt ni ska göra?

2012-03-28 @ 18:37:58
Postat av: my elfstrand

Blev sjukt snyggt ju!! Tovis braaa att du håller på Klara, hon måste vinna!!

2012-03-28 @ 18:55:48
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0