Svar på frågestunden

Har du tips på några relativt snygga skinnjackor/vårjackor? Måste också ta och säga att din blogg är en av mina favoriter, love it! Kram!
Zara har jättesnygga, kolla på trf avdelningen, lite billigare där. Annars har ju H&M fina och skinnjackan från Jofama by Kenza är väl en favorit. Åh tack vad gulligt! Kram. 

Hur känner du Amanda Fröling? Umgås ni fortfarande? Jätte bra blogg!
Jag och Amanda red tillsammans i flera år när vi var yngre. Nej vi umgås inte, men hoppas att vi ska ses snart! Tack så mycket!! 

När ska vi ses Teodor? Saknar dig! Och det här är en fråga så takeeeee it with yaaaaah. ÄLSKAR DIG!
Snaaart hoppas jag, jag är alltid ledig och har alltid tid för dig så vi får planera något när du är ledig! Älskar dig med min fina vään! 

Kan du inte ta kort på hela dit hus? :D
Haha nej, lite creepy. Tänk om du är någon mördare som vill se vart jag bor haha, är nog för nojjig! 

Vet du var man hittar jeans med låg midja!? :) Din blogg äger!!
Dr. Demin har bra, finns att köpa på salt eller Carlings. Annars har JC grymma jeans, och Gina kanske. Tack!!! :) 

Dina tre sämsta egenskaper?
Vart skulle du åka om du fick välja valfritt i hela världen?
Puuuuuusss <3
Hm.. lat, dålig på att uppskatta vissa saker och så har jag dåligt tålamod! 
Då skulle jag nog vilja åka någonstans vid Väst Indien eller runt i USA och besöka Las Vegas, Miami, Hollywood. Puss på dig med!! 

Vilken kille var skönast/roligast att vara med i din gamla skola? :) Fin blogg!
Att hänga med antar jag? Chris Hermansson måste jag väl svara här! Tack tack! :) 

Jättefin blogg! Undrar om du dricker och/eller festar och så (ganska ny läsare)? :)
Nej inte alls ofta längre, det var väl lite oftare förut men inte längre :) 

Hur lång är du?
173 cm tror jag! 

Hur mycket väger du?
Måste jag svara?

Sko storlek?
37-38! 

Vart kommer din skinjacka ifrån som du har på dig 3 inlägg under?
Den kommer från Jofama by Kenza som finns att köpa på Salt! 



Vad använder du för parfym?
Sarah Jessica Parker's parfym NYC! 

Kan du visa bild på allt dit smink som du använder?
Jo, kan fixa det i ett inlägg! 

Kan du tipsa om bra, smarta och roliga appar som du har :)
Tv.nu, Instagram, Phototreats, Res i STHLM, Viber, 7-eleven, Bloglovin, SF bio, Sleepmaker! :) 

Har du några kläder kvar på tradera? eller hur man nu säger haha! Best blog evaaaah!
Nepp inte längre! Åhh tackar!! 

Tycker du att tandställning är äckligt?
Eh, nej?

Ska du sommarjobba i sommar? :)
Jag vill! Men vet inte om det är för sent att söka nu? :) 

Snyggaste kändisen? kille & tjej
Vilka är dina top 10 bloggar som du läser?
Kram!
Tjej: Rosie Huntington Whiteley. Kille: Jake Gyllenhaal kanske! 
Oj, har ingen top 10 men kan däremot säga 10 grymma bloggar jag gillar: 
ammanda.devote.se, andreaviktoria.blogg.se, egoinas.se, rstahl.devote.se, alvafrostander.devote.se, melindaa.blogg.se, times.devote.se, azalea.devote.se, malinkw.blogg.se, elfstrands.webblogg.se

Kan inte du lägga upp mer av din musik och vad du lyssnar på och så?
Jo kan börja mera med det om de uppskattas! 

Vilka är dina tre favorit plagg i vår?
Kanske min gröna jacka från zara, ballerinaskor & en vit fin blus. 

Hur mycket pengar spenderar du på shopping?
Kanske 500-800 kr i månaden! 

Vem är din inspirationskälla? :)
Har ingen speciell inspirationskälla utan får inspiration från allt möjligt, folk på stan, bloggar, bilder osv! :) 

Vilka länder har du varit i?
Thailand, USA, Cypern, Spanien, Grekland, Kreta (men det hör väl till grekland), Norge, Finland, Kanarieöarna, Turkiet. 

Vad använder du för produkter till ditt ansikte (du har jätte fin hy).
Du har en jätte bra blogg verkligen! :)
En sminkborttagning från Willys & även dagkräm därifrån haha men dom är jättebra, och sen använder jag Neutrogena daily scrub varje dag! Åh tack! :) 

Har du nån gång varit på the wave festerna elr nåt sånt? :)
Haha nej inte en enda gång :) 

Hur gamla är dina syskon? Bor du med både mamma och pappa?
Har bara en bror som är född 93. Nej, bor bara med mamma! 

Saknar du skolan? När jag läser din blogg blir jag så avundsjuk på att du inte går i skolan just nu och slipper ångest/stress över arbeten, men kan samtidigt tänka mig att man längtar tillbaka lite :) Älskar din blogg!
Visst är det jätteskönt att vara hemma, slippa plugga, sitta på hemska lektioner, ha prov, gå upp tidigt osv. Men självklart saknar jag det lite, inte lektionerna så mycket, men det imellan, ha lite rutiner, träffa kompisarna i skolan, få lov osv. Men då saknar jag mest Gubbängensskolan faktiskt haha. Men ja, jag ska inte klaga på att jag är hemma, det är skönt också! Vad gullig du är, tack!! :)

Kanske lite privat men du behöver inte svara men är du oskuld?
Nej det är jag inte! 

Brukar du festa mycket och sånt?
Nepp! 

Kan inte du visa bild på din familj?
Njae, men du kan få se en bild på mig och min mamma! 



Vad andvänder du för mascara och foundation (om du använder det)? Kram :)
Mascaran heter Telescopic carbon black och använder bara foundation ibland, men isåfall Dream matte mousse från Maybelline! :) 

Vad säger dina föräldrar om att du inte går till skolan?
Dom stöttar mig, och vill mitt bästa! 

Kan inte du visa bild på hur din rum ser ut? :D Kram!
Jo kan fixa det i ett inlägg! :) Kram! 

Vad hade du på dig på balen i nian? Visa gärna bild!
Visst! Lite dålig bild, men det var en långklänning iallafall, jag längst till höger! 




Går du på någon sport/träning? :)
Nepp, går bara ut och springer någon gång ibland och tränar hemma! :) 

Har du handlat kläder från hollisters hemsida? :)
Nej det har jag aldrig gjort :) 

Favoritplats i världen?
På en solstol långt borta precis vid ett kristallklart vatten! 

Vad har du för storlek på dina virkade shorts från hm? Funderar på att beställa men vet inte vilken storlek jag ska ta. Är dom stora/små på storleken? :) Din blogg är bäst!
Jag har strl 36 och dom sitter perfekt. Njae, dom är nog som vanligt i storlekarna. Mina sitter ganska tight, ville inte att dom skulle vara pösiga eller stora. Åh taack!! :) 

Vad använde du för hårfärg? :)
Den här! :) 

Hur gör du när du köper saker från tradera? Möter du upp personen då som du har köpt något utav eller får du det med posten?
Det är helt olika, asså har ju inte köpt massa på tradera men det står att antingen skickar dom eller så får man hämta upp det om man bor nära! 

Så sjukt söt när du spärrar upp ögonen haha!
Hur funkar det på tradera och hur vet du när saker kommer att läggas upp osv? :)
Haha tack detsamma söt!
Har ingen aning faktiskt, men kollar bara runt lite om jag vet något jag vill ha men som inte finns i butik längre typ! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt trevligt där på en av frågorna! ALI ALI ALI HEY HEY HEY!

2012-03-20 @ 13:13:31
Postat av: Lina

Hej! Om du skulle se en jättesnygg kille på en fest som du vet har flickvän, skulle du haffa honom ändå? :)

2012-03-21 @ 16:18:57
Postat av: Melinda

Gillar din blogg också Tove! :D

2012-03-24 @ 17:51:03
URL: http://melindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0