fredag / lördag


Lite kassa bilder från gårdagen!

Hejhej! Sorry för dålig uppdatering igår men hade verkligen inte tid. Åkte och mötte Andrea vid 2, vi gick runt i stan ett tag innan vi åkte hem till henne. Där åt vi middag, snackade massa, tog massa fula bilder, köpte godis och bara chillade hela kvällen. Sov där också och kom hem för ett tag sen. Hade jättemysigt med min fina Andrea!! Idag har jag inga planer alls.. förutom att städa mitt rum. Tror jag sagt det varje dag den här veckan men är ju helt kass, varje gång jag tänk börja städa mitt rum har jag typ hängt upp en tröja sen tog datan mitt intresse.. Men men, ska få det gjort nu och sen får vi se vad som händer. Puss! 



Kommentarer
Postat av: Hihi

Du festar inte så mycket va?

2012-03-17 @ 13:35:46
Postat av: my elfstrand

Åh vad fina ni är!!

2012-03-17 @ 14:06:26
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Tova

SÅ LIKA!

2012-03-17 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0