FRÅGOR & SVAR

Me too, love OTH! Vem skulle du vilja vara? Vilken kille tycker du är snyggast där?
Hm.. Kanske Peyton, älskar henne. Men gillar Brooke och Quinn och massa också! Fy vad svårt haha, tycker att alla är snygga, men Nathan eller Clay! 

Du festar inte så mycket va?
Näää, vadårå?

Haha min killkompis som bor i haninge e typ kär i dig :)
Haha vad gulligt, du skulle avslöjat hans namn också ;) 

Kan inte du berätta hur man tar hand om sin navelpiercing på bästa sätt? Jag tog en i onsdags och vet inte riktigt hur jag ska rengöra osv hehe. Finns det något negativt? Hur länge måste man vänta med sol/bad? Ska man sova med plåster? Kan inte du skriva lite om hur du gör/gjort? Hehe många frågor :) Kram!
Antar att du inte piercade dig på en jätteseriös studio, för annars hade du fått massa information hem om hur du ska göra rent osv. Men rengör varje dag första veckan/veckorna med koksaltlösning, peta inte på den med smutsiga fingrar (eller alls) och se till att ha kvar läkpiercingen i 3 månader minst. I duschen kan du bara tvätta dig normalt med vanlig tvål och så. Du behöver inte sova med plåster! Vet faktiskt inte hur länge man var tvungen att vänta med att bada, men det är bra att ta på vintern då det inte är så aktuellt att kasta sig i sjön eller något sånt. Det var så jag gjorde och blev tillsagd till iallafall. Hoppas det går bra, kram! :)

Finns dom virkade shortsen kvar att köpa?
Eftersom jag köpte dom i torsdags antar jag att dom finns kvar, men dom går åt fort! 

Vad tycker du om att bo i Stockholm? tröttnar man snabbt på det? Är sugen på att flytta upp dit men är rädd att jag inte kommer trivas.
Jag älskar Stockholm! Jag har inte tröttnat direkt eftersom jag inte vet något annat, har alltid bott här. Det är ju så stort och finns massa saker att göra så trötta snabbt gör man nog inte. Tror det kommer bli jättebra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0