Frågor & svar

Vart kommer tröjan ifrån och vad kostar den? Man blir helt fast i att läsa din blogg love it! Kram!
Den kommer från Bikbok & kostar 299 kr! Åh tack, vad gulligt! 

Vart hittade du ralph louren skorna som du visade i några inlägg ner? Alltså vart kan man beställa/köpa dom? :)
Hittade dom på heppo.se! :) 

Vad trist att Junia har köpt samma jacka som dig :(
Haha men skojar du eller? Hon får väl köpa vad hon vill? Det är en skinnjacka och jag är inte direkt den första och enda som har den! 

Vem skickade grattis-smset?
Josef! 

Favoritdeltagare i Big Brother? :)
Asså.. jag vet verkligen inte! Har inte hittat någon favorit än tror jag.. men Hanna R är skön tycker jag, och Marcelo är ju snygg! :) 

Vad är det bästa med kreta?
Allt! Nä men det är så mysigt och roligt att vara där. Mycket ungdomar, bra strand, alltid varmt, snygga norrmän osv osv! 

Har du några nojor typ höjdskräck?
Ja, är verkligen sjukt höjdrädd, sen har jag en fobi för hårstrån i mat också haha.


Vad är viktigast av vänner eller pojkvän?
Vänner!!!!

Träffar du någon kille nu? har du killkompisar? bra blogg! <3
Nej det gör jag inte. Ja det har jag väl! Tack så mycket!! 

Åh va skönt att komma ut och springa. var springer du någonstans, har du bra vägar?
Bor precis vid sjön så har en bra grusväg vid vattnet där jag brukar springa! 

Kan inte du visa den gröna jackan från zara? Jättefin blogg du har!
Jo visst! Tack så jättemycket!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin jacka? Vad kostade den & finns den att köpa nu? :D <3

2012-03-11 @ 18:39:10
Postat av: Junia

Men herregud! vad har ni emot mig seriöst?

2012-03-11 @ 18:48:26
URL: http://junia.devote.se
Postat av: Mariam :)

hahah kan inte o låta bli att skratta fyfan va folk är hemska! junia ta inte åt deej vafaan de känner ju knappast er två :D <3 snygg tove! btw så måste man ju bara älskar amandus, hanna w känns ju som om de skulle vart tomt utan de :P

2012-03-11 @ 19:05:26
Postat av: Anonym

Varför går du inte i skolan ?:)

2012-03-12 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0